Sxe Wall Hack

Wolfteam Lag Hilesi / Sinayür V1.9

 Merhablar.
Şimdi hemen hemen hepinizin işene yarayacağı bir program paylaşacağım.
Lag programı ..Lagın ne olduğunuda anlatmayacağım :)
 Programın açma kapama işlemini klavyeden herhangi bir tuş olarak belirleyebilirsiniz.
Yani oyuna başladınız , düşmanınızı gördünüz hemen lag programını aktif edip düşmanı öldürüp programı tekrar kapatacaksınız , bu kadar basit ve kolay... 


Kurulumunu aşağıda verdim kullanımı hakkında kısaca bilgi veriyim..Kısayol tuşlarını yani oyunda aktiften programı açma kapama tuşlarını ayarladıktan sonra kapalı iken oyuna giriyoruz.Hileyi aktifken 24 saniye süreniz var yani programı kapatmazsanız 24 saniye sonra oyundan düşersiniz.

İndirmek için 2 kere ard arda tıklayın...


Devamını Oku




KURULUM [Resimli anlatım]


Adım 1: Windows + R Tuşuna basarak "Çalıştır" ekranını açın ve bu ekrana ncpa.cpl yazın, tamam deyin.


İmage

Adım 2: Aktif olan ağ bağlantınıza sağ tıklayıp "Özellikler" deyin. Resimde de gösterildiği gibi bağlantının altında "Devre dışı" ya da "Bağlı değil" yazanlar aktif değildir. Geriye kalan tek bağlantı aktif olan bağlantınızdır.

İmage

Adım 3: Açılan penceredeki "YÜKLE" butonuna basın.

İmage

Adım 4: Açılan pencereden "HİZMET" seçeneğini seçin ve "EKLE" butonuna basın.

İmage

Adım 5: Açılan pencerede "Disteki var.." butonuna tıklayın.

İmage

Adım 6: Göz at butonuna basın.

İmage

Adım 7: Siyanür'ü indirmiş olduğunuz klasörü açarak içerisinden "mavi.inf" dosyasını gösterin ve aç butonuna basın.

İmage

Adım 8: Tamam butonuna basın.

İmage

Adım 9: Ekrandaki listeden "Siyanür" ü seçin ve Tamam butonuna basın.

İmage

Önemli: Adım 10 (Windows 7 için): Üstteki işlemi yaptığınızda bilgisayarınızda kısa sürelik bir yavaşlama olacak ve aşağıdaki hata uyarısı gelecektir. Bu uyarıya "Bu sürücü yazılımını yinede yükle" deyin, aynı hata bir kez daha gelecek, onada aynı şekilde yapın.

İmage

Önemli: Adım 10 (Windows XP için): Üstteki işlemi yaptığınızda bilgisayarınızda kısa sürelik bir yavaşlama olacak ve aşağıdaki hata uyarısı gelecektir. Bu uyarıya "Devam et" deyin, aynı hata bir kez daha gelecek, onada aynı şekilde yapın.

İmage

Adım 11: Siyanür kuruldu, kapat butonuna tıklayın.

İmage


Windows7 Kullananlar Yönetici Olarak Çalıştırsın...

Sadece 32 Bit uyumludur !


Bu kadar !
İmage

Örnek olarak Wolfteam'da s2 yıkımı oynuyorsunuz. Hayalet kurt alıp bir yere saklanın, Siyanür'ü devreye sokmak için ayarladığınız tuşa basın ve hızlı bir şekilde rakibinizi öldürün, Siyanür'ü devre dışı yaptığınızda o sizi görmeden öldürmüş olacaksınız. Bu şekilde 4-5 kişiyi aynı anda, hiç farkettirmeden öldürebilirsiniz. Ya da gardiyan kurt ile defans yapıp, siyanürü devreye soktuktan sonra rakipleri öldürüp devredışı bırakabilirsiniz. Bu sayede canınız dahi azalmayacaktır.

0 yorum:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top